søndag den 15. juli 2012

Mit fest make up

For noget tid siden lavede jeg et indlæg med det make up, jeg bruger til hverdag.
Det indlæg kan I se lige Her

Nu vil jeg vise jer, hvad jeg bruger til fester, familiesammenkomster, eller hvis jeg vil gøre lidt ekstra ud af mig selv.


Enten bruger jeg en af de her øjenskygger. (De to andre"etager" bruger jeg ikke. Kun den med øjenskyggerne.)

Eller bruger jeg en øjenskygge fra den her


( De her er fra Hot Make Up.)

Nogen gange kan jeg godt finde på at tage en af de øjenskygger, jeg bruger til hverdag på, men bruger mest en af disse her til fest.


Så bruger jeg Nilens Jord pudderpulver til at gøre mit ansigt mere brunt.
Og jeg bruger også børsten fra Nilens jord.


Så bruger jeg en mascara, en eyeliner, en brun eyeliner fra Nilens Jord til at tegne mine øjenbryn op med, roll on bruger jeg kun, hvis jeg ikke bruger pudderpulveren. Den bruger jeg til at dække evt. pletter.

Nogle gange bruger jeg også en lipe gloss, men er sjældent efterhånden.
Det er ligesom om, jeg er gået væk fra det.

Så nu ved I også, hvad jeg bruger til fester(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar