onsdag den 11. juli 2012

En underlig dag

Idag har været en meget blandet dag.
Igår aftes slog Fox sin fod, og han kunne ikke gå på den.
I nat kunne han godt gå.
I morges tror jeg, han havde lidt ondt.
Vi tog til dyrelægen, og der blev han grundig undersøgt med benet, og der var ingenting.
Han har fået noget smertestillende.
Men har haft tænkt på det i nat og i morges.

Nu er han sig selv igen: Jagter kattene, gøer, vil lege osv.
Så det er virkelig rart(:

Tror vi fik rabat, fordi derinde fik Fox en sprøjte med smertstillende, og den har vi ikke betalt for, men vi har også været der en del gange med dyrene.
Så tror, det var derfor.

Men vi fik en god snak med dyrelægen, som slet ikke omhandlede dyr. Vi talte om panodiler.
Og så spurgte han, om jeg læste til sygeplejerske eller læge, fordi jeg lød så interesseret i emnet.
Endte med vi stod og talte om Lidl. Med priser osv. Om at handle i Tyskland.

Men det var først efter, Fox var blevet undersøgt. Og vi fik at vide i venteværelset, hvor sød han var osv. Og hende der var i praktik som dyrelæge, ville meget gerne snakke med ham.
Men han er også bare så kær og så lille. Han vejede lige over 3 kg.

Men det gode ved denne dag var, han fik det smertestillende, og der intet var galt.
At jeg modtog 4 pakker med posten til morges.
Jeg fik købt en lille gave til min bedstefar og bedstemor, pga de har haft/har fødselsdag.

Nu vil jeg snart smutte i seng(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar