onsdag den 1. august 2012

Mine babyer

Jeg sad lige og kiggede på Nala. Hun ligger i stolen på ryggen med benene strittende lige op i vejret.
Det fik et smil på mine læber.
Og jeg kom til at tænke på hvor højt, jeg elsker vores dyr.
Nogle gange føler jeg mig underlig, fordi jeg elsker dem så højt, som var de mine børn.
At fordi jeg vil gøre alt for dem. Fx hvis et hus brændte, og de var derinde, ville jeg ikke tvivle på at gå derind for at redde dem. Som en mor vil gøre for at redde sit barn.
Det en mor vil gøre for sit barn, vil jeg gøre for vores dyr.


Mig og Nala<3


Men heller være mærkelig, og vores dyr får den bedste kærlighed.
Vores 3 dejlige dyr giver mig den største kærlighed, der findes.
De elsker mig, som den jeg er, uanset hvordan jeg ser ud, om jeg har angst eller ej, om jeg hader at lave mad eller ej. Uanset hvad elsker de mig, og jeg elsker dem uanset hvad.
Og det er det, jeg godt kan lide.


Mig og Simba<3

Vores 3 dyr er bare de bedste. Der findes ikke nogen som dem.
De er smukke, laver tossede ting, sover i underlige stillinger, har hver deres dejlige personlighed.


Mig og Fox<3


Dyr er nogle dejlige væsner, som vi skal huske at passe på, som vi skal huske at give al vores kærlighed til<3 Det fortjener de nemlig<3

Kram en glad og stolt mor<3

2 kommentarer: