fredag den 31. august 2012

Mine nye køb



Der var Odense Bynight idag. Efter vi havde spist, tog vi ind for at kigge.
Jeg fik da også købt lidt(:

 
Købte disse 2 viskestykker fra Södahl. De er købt i inspiration, og de kostede 30kr samlet, da de var i en pakke. Normalt koster de 59.95kr.
 
 
Så købte jeg og Casper sæson 7 af Medium. Er næsten lige udkommet. Og det er sidste sæson af Medium.
Så købte jeg filmen "Ikke uden min datter." Den kostede kun 30 kr.
De er begge købt i stereo studio.
 
Nu kan jeg strege Medium af min liste "Ting jeg vil købe i år."
 
 
Så var vi inde i en speciel forretning, der sælger summerbird. Der købte jeg 2 flødeboller til mig og Casper. Casper købte nogle mandler med overtrukket kakaopulver. MUMS.
 
Casper købte også sådan et fad formet som et blad til frugt osv i inspiration.
 
Der er en bestemt hjemløs, der har en hund, og jeg har før købt et blad af ham, og sidste gang gav jeg ham 20 kr, hvor jeg ikke behøvede bladet. Idag var han der, og der gav jeg ham 30 kr, igen uden at få bladet. Og så talte jeg lidt med ham omkring hans hund.
Er så glad, når jeg gør sådan noget. Giver en god følelse indeni(:
 
Her da vi kom hjem har vi siddet og set "Sporløs forsvundet."
Nu sidder jeg på nettet og læser blogs(:
 
Kram Heidi(:
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar