lørdag den 11. august 2012

Nyt design til hendes blog

Min tvillingsøster, Kamilla, spurgte idag, om jeg ville lave designet om på hendes blog.
Og det ville jeg gerne(:

Så det har jeg gjort her til aften, og hvis jeg selv skal sige det, er det blevet rigtig flot(:
Og hun kan heldigvis også godt lide det(:



Billede af min søster og min kat, Simba.

Synes, I skal kigge forbi hendes blog og se hendes fine nye design. Kig lige Her
Hun har også en lækker give away kørende, som jeg synes, I skal kigge forbi.
Den finder I lige Her


Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Ih bare det var mig der havde en så sød søster! Jeg kan slet ikke finde af af at ordne min blog, hvilket nok er en af grundende til jeg ingen faste har :(
    Men er fast hos både dig og din søster :)

    Deltag i min give-away:

    http://mitableomdagen.blogspot.dk/2012/08/1-give-away.html

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Da jeg startede med at blogge, kunne jeg slet ikke finde ud af alt det med design osv.
    Men man lærer det med tiden, hvis man prøver sig lidt frem hen ad vejen.

    SvarSlet