søndag den 19. august 2012

Søvn underskud og et brev



Vi er kommet hjem og fået pakket det hele ud.
Nu er jeg bare træt. Mens vi har været oppe ved min mor, har jeg vågnet hver dag omkring kl. 8.00 og før. Og har ikke sovet til middag. Så idag er jeg bare træt.

Posten havde været forbi med et "brev" i fredags, som ikke kunne være i postkassen.
Så den skal jeg hente imorgen. Jeg gider ikke vente med at hente den, til Casper får fri. Så når jeg vågner, kører jeg derud. Eller gider og gider, jeg kan ikke vente med at hente den(:
Jeg skal nok vise jer, hvad den indeholder(:

Det er så dejligt at se vores dejlige katte igen.
Lige så snart jeg trådte ud af døren, kunne jeg høre Nala mijave som en sindsyg. Jeg troede virkelig, der var sket hende noget. Men så stod hun på første salen, og jeg aner ikke, hvad hun lavede deroppe, men hun kom da ned, da hun så os.

Godnat til jer, mine kære læsere(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar