mandag den 6. august 2012

Jeg hedder ikke Kamilla

Idag var jeg og Casper i bilka. Da vi var derude spiste vi på bistroen.
Da jeg havde hentet noget, går jeg tilbage til vores bord, og pludselig hører jeg en sige " Hej Kamilla."
Jeg så først ikke hvem, der sagde det. Jeg vendte mig om, og der smilede en pige til mig, som jeg ikke kunne kende. Det skal siges til jer, der ikke ved det, hedder min tvillingsøster Kamilla, og derfor reagerede jeg. Hvis hun havde sagt Maja eller Trine fx havde jeg gået videre.
Jeg gik tilbage til hende, og sagde, at jeg ikke hed Kamilla. At jeg hed Heidi. Men at det måtte være min tvillingsøster, hun mente.

Fordi jeg troede ikke på, det var et tilfælde, at hun havde kaldt mig for Kamilla.
Jeg tænkte med det samme, hun må have troet, jeg var min søster.
Min søster ved godt, hvem det var, da jeg fortalte om det.
Synes, det er sjovt, at folk forveksler os med hinanden, fordi jeg synes ikke, vi ligner hinanden så meget.

Jeg sagde til min kæreste " Det er en, der ikke kender min søster særlig godt. Fordi så ville hun ikke have forvekslet os."
Fordi folk der kender en af os rigtig godt, ville ikke kunne forveksle os. Fordi for dem er jeg Heidi, og de kan se og kende forskel på os. Bla. vores personlighed.
Men synes, det er så sjovt sådan noget her.


Gammelt billede af mig og min søster. ( Jeg er til højre.)


Engang skrev min søster også, om jeg havde været på posthuset den dag, og det havde jeg.
Der var en fyr, hun skrev med, der havde spurgt, hvorfor hun ikke sagde hej eller sådan noget, fordi han havde da set hende på posthuset. Det var så ikke hende, men mig han havde set.


Gammelt billede af mig og min søster. ( Jeg er til højre.)


Jeg synes virkelig, det er så sjovt(: Er kun fedt, folk synes, vi ligner hinanden så meget.
Kan godt se, at jeg nogengange har de samme ansigtstryk som min søster, eller lyder lidt som hende, men synes godt, man kan se forskel på os. Men synes man jo altid selv(:

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. Puha, jeg ville ikke bryde mig om sådan noget :)
    Du ligner din søster rigtig meget på billedet i din header, men på det sidste billede her i indlægget kan jeg knapt se ligheden - så det er lidt svært at bedømme.

    SvarSlet
  2. Jeg synes faktisk godt man kan se forskellen mellem jer :) Kan ikke forklare hvordan, men jeg kan tydeligt se hvem der var hvem på det første billede af jer :)

    SvarSlet
  3. Hahahah! Det må havde været en forvirrende dag. Jeg har også prøvet det mange gange med min søster, og vi ligner bare ikke hinanden, men det synes folk bare. Typisk.. (:

    Men i ligner altså meget hianden på det første billed (:

    SvarSlet
  4. jeg synes i ligner hinanden og kan godt forstå hvis nogle tager fejl ... men i ligner hinanden meget når i er hver for sig ,men når i er på billeder samme kan jeg godt se der er en forskel ,men det ser andre jo ikke når i er alene i byen :)

    SvarSlet
  5. man kan godt se at i er søskende, men på billederne kan man godt se forskel :-)

    SvarSlet
  6. Jeg synes også, vi mest ligner hinanden på det første billede.
    Kan godt forstå, at det måske er "sværre" at se forskel, når vi er hver for sig, fordi så har de ikke os begge at sammenligne med(:

    SvarSlet