fredag den 10. august 2012

Liebster Blog Awards

Jeg har været så heldig at blive nomineret til Liebster Blog Award af http://www.bloggingbymilla.blogspot.dk/

Jeg skal give 11 fact om mig selv, nominere 11 andre blogge, jeg skal svare på 11 spørgsmål, som de 11 blogge jeg også nominerer skal svare på.
Man skal have under 200 læsere.

De 11 fact:

1. Jeg er afhængig af cola.
2. Jeg kan ikke lide kaffe.
3. Tager altid mere end 15 min for mig at falde i søvn.
4. Jeg ser op til min søster, Kamilla.
5. Jeg synes, det er sjovt, når folk forveksler mig og min søster med hinanden.
6. Jeg går ikke med neglelake.
7. Jeg har et bestemt par sko, som jeg kun kører i bil med. Fordi jeg kører bedre med dem.
8. Jeg har aldrig haft en kæreste, der var mere end 7 år ældre end mig.
9. Jeg ville ønske, jeg kunne spille på klaver.
10. Jeg elsker tulipaner.
11. Jeg synes, det er kedeligt at lave mad.

De 11 nominerede er:

Kærlighed, shopping, tøseting

Malene Johannessen

My life af HN

Believe ind butterflies

Hr og Fru Danmark...?

Something sammi

Agnethe- about a girl

Just another fashionblog

Livas modeblog

Louise Hansen

Miriam's shoe- in shoes


De 11 spørgsmål, som jeg skal svare på, og som dem jeg har nomineret skal svare på:

Hvorfor begyndte I at blogge?
Fordi min mor og søster bloggede, og jeg fulgte med i deres blogge, og jeg fik mere og mere lyst til at lave en selv.

Hvad er det i kan lide ved og blogge?
At jeg kan skrive, hvad jeg føler og tænker. At jeg får respons på det, jeg skriver ved at folk kommentere(:

Hvem er den første i går til vis i har problemer eller bare er kede af det?
Det er helt klart min kæreste. Han støtter mig i alt.


Linker i jeres blog på nogen hjemmesider?
Når jeg kommenter andres indlæg, linker jeg til min blog.

Har i et idol? Hvis ja hvem?
Ved ikke, om de er mine idol, men det er folk, jeg ser op til.
Jakob Haugaard og Mille Dinesen.

Hvad for en ting kunne i ikke leve uden?
Min computer.

Hvad kan du godt lide og lave i din fritid?
Jeg bruger meget af min tid på at blogge, gå ture, se tv serier.

Er der noget du elsker?
Jeg elsker min kæreste, vores skønne dyr og min familie.

Beskriv dig selv med 3 ord.
Dyreglad, usikker, hypokonder.

Har du facebook?
Ja, det har jeg.

Ved din familie du blogge? Og ved dine venner det?
Både min familie og mine venner ved, jeg blogger. Min blog er en stor del af min hverdag, så jeg taler meget om min blog til dem.

Håber, I har lyst til at lege med(:

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Tusind tak for nomineringen!!!:-)

    Er super glad for det!

    Knus Liva

    Livas modeblog

    SvarSlet
  2. Tusind tak for nomineringen søde! :) Har bare næsten lige lavet et indlæg med facts og om mig og bloggen, så tror jeg springer over! Men rigtig sødt af dig! :D

    SvarSlet
  3. Liva: Det var så lidt(: Godt, du bkev glad.

    Believe in Butterflies: Det var så lidt. Det er også bare helt iorden, men derfor fortjener du alligevel at få den(:

    SvarSlet