tirsdag den 21. august 2012

En video af mig


Nu er det vist også på tide, I får en video af mig.
Så nu håber jeg, I vil tage godt imod den(:


Jeg er dog ikke selv 100% tilfreds med den, men havde ikke tid til at lave en ny.
Kvaliteten er bedst, hvis I ikke gør videoen stor. Men sådan er kvaliteten dog ikke på min computer. Nå pyt.

Nu vil jeg gerne høre, om I havde forventet, at jeg lød anderledes(:
Fordi synes selv, det sjovt at høre, hvordan andre lyder, og nogle gange har man bare en forventning om, hvordan folk lyder.

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. Jeg synes du lyder ret meget som jeg havde forestillet mig, faktisk. Du virker rigtig sød!

    Knus :)
    www.somethingsammi.blogspot.com

    SvarSlet
  2. 1000 tak(:
    Er jeg glad for, du synes.

    SvarSlet
  3. Ej, hvor træls.
    Jeg kan heller ikke se den fra min kærestes computer, men fra min egen kan jeg godt.

    SvarSlet
  4. Hvor lyder du sød !! dem må du gerne lave flere af

    SvarSlet
  5. Mange tak, Camilla(:
    Jeg vil også lave nogle flere fremover, fordi det er ret sjovt(:

    SvarSlet