lørdag den 18. august 2012

Hyggelig dag udenfor



Idag gik jeg og Casper en lang tur med hundene.
Vi gik hen til ishuset og fik en is.

Det har været varmt idag og lummert.
Men vi har siddet meget udenfor, og det gør vi ikke så tit ved os, da vi har morgensol på vores terasse, så det er ofte for varmt at sidde der.
Så da min mor og jeg ordnede sange til brylluppet, sad vi udenfor.
Det var rigtig hyggeligt.

Til dessert fik vi jodbærd. Mums. Elsker det.
Bagefter fik jeg, Casper og min lillesøster til at gå op og købe slik i kiosken, og bagefter sad vi alle og hyggede os udenfor.


Billede af mig, Casper og Fox som blev taget igår<3


Imorgen aften tager vi hjem. Som sædvanlig glæder jeg mig så meget til at se min dejlige Nala og Simba.
Men jeg gider ikke hjem ( også som sædvanlig.)
Synes Odense er en stressende by. Der så mange biler. Alle folk har travlt osv.
Elsker bare denne havneby her. Elsker at være heroppe. Slapper så meget af, når vi er her.
Og jeg savner altid min mor så meget hver gang, vi kommer hjem.

Men heldigvis ser jeg hende, når vi skal til bryllup til september.

Nu vil jeg se noget fjernsyn med Casper<3

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Rigtig sødt billede af jer! :)

    SvarSlet
  2. Skriver lige igen! :D

    Jeg har tagget dig i en lille blog leg!
    Hvis du har lyst til at deltage,
    finder du reglerne her:
    http://believeinbutterflies.blogspot.dk/2012/08/nr-5-nr-5.html

    SvarSlet
  3. 1000 tak(:
    Jeg vil meget gerne være med i legen(:

    SvarSlet