søndag den 5. august 2012

Godnat kære læsere

Godnat kære læsere.
Jeg smutter i seng nu, selvom det er lidt tidligt.
Men jeg er bare så træt, og så generer mine kontaktlinser mig.

Jeg får så ondt i hoved, hvis jeg er vågen, og jeg ikke har mine kontaktlinser i, så kan ikke bare tage dem ud. Har også et par briller, men får også ondt i hoved af dem.
Men jeg er virkelig også bare træt nu.


Billede af mig fra igår inden vi skulle i biffen.


Vågnede tidligt i morges. Kl. halv ni. Det er tidligt for mig.
Min søster har sendt serien House den nyeste sæson til mig, fordi hun havde købt den,
og jeg ville gerne låne den. Så håber lidt på, den kommer imorgen, ellers får jeg den tirsdag(:
Glæder mig til, at jeg og Casper har en serie at se igen.
Og min søster siger, at denne sæson er rigtig god(:

Så godnat til jer kære læsere.

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. Hej:) hmm...kan ikke forstå du ikke kan se mig som fast læser? Når jeg ser på dine faste læsere, så er jeg der:) en lilla blomst?

    SvarSlet
  2. Nååh, det er dig(:
    Bare når du skriver kommentare, har du ikke billede, så jeg kiggede efter en i mine faste læser med dit blognavn uden billede(:

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg forstår det heller ikke...men det er mig begge dele;-)

      Slet
  3. Men mange tak, fordi du gjorde mig opmærksom på det(:

    SvarSlet
  4. jeg elsker også bare når vi har serier at se. lgie pr. er vi igang med lie to me og entourage :-D

    rigtig fint billede!!! :-)

    SvarSlet
  5. Lie to me er virkelig også bare god.
    Entourage kender jeg faktisk ikke.
    Mange tak(:

    SvarSlet