tirsdag den 7. august 2012

En klam historie

Nu når vi taler om mus.
Det her er virkelig klamt, det jeg skal fortælle jer nu.

Normalt hvis en af dyrene kaster op, er jeg slet ikke sart med at tørre det op.
Det rører mig ikke.
Men Nala har lige kastet op. Og kunne se, der var en spolorm i. Det er ikke det klamme.
Det var en halv fordøjet mus, hun kastede op. Det var så klamt.
Og jeg følte, jeg skulle kaste op. Og sådan har jeg aldrig haft det pga. noget opkast.
Men dette var så ulækkert, og var så svært at få op.

Men vi havde heldigvis nogle ormepiller herhjemme, fordi når vi køber ved dyrehospitalet, kan man ikke kun købe en, men man køber 2. og Nala er så lille, hun kun skal have en halv pille.
Så det har hun fået.

Når dyr spiser fugle og mus, har de let ved at få orme fx spolorme og bændelorme, og Nala har haft orm før, og det har Fox også. Så det synes jeg ikke, det er så klamt, fordi ja det er sådan lidt "naturligt" nu når Nala fanger mus og spiser dem.

Men det var så klamt med den mus:/

Kram Heidi:/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar