onsdag den 8. august 2012

Spontan venindetur

Min veninde skrev her til morges, om jeg vil med i Rosengårdscentret, og det vil jeg gerne(:
Så har lige været i bad, og jeg skal snart til at gøre mig klar.
Det bliver hyggeligt at se hende igen(:


Så har jeg også noget at lave idag. Er dejligt, jeg er begyndt at ses mere med hende(:
Hun er en rigtig god veninde.  Hun har støttet mig meget med min angst. Og det betyder meget for mig.
Er også dejligt, jeg har mere tid til at ses med veninderne.
Da jeg gik i skole, var jeg altid så fysisk og psykisk udkørt, at jeg aldrig orkede noget.
Og det har også været stressende med kørekortet, så det er rart, at jeg kan tage spontant på en venindetur(:

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Er det Camilla eller Pernille? :)

    SvarSlet
  2. Det er dejligt at have en rigtig god veninde. Jeg håber I får en rigtig god dag. :-)

    SvarSlet
  3. Kamilla: Det er Pernille(:

    Charlottes verden: Ja, det er nemlig dejligt(: Mange tak(: Vi havde en rigtig god dag(:

    SvarSlet