lørdag den 4. august 2012

Sjove/underlige fact om mig

  • Engang sov jeg altid med fjernsynet tændt, men nu vil jeg ikke kunne falde i søvn hver nat med et fjernsyn tændt. Det ville forstyrre min søvn.
  • Jeg bruger størrelse 41 i sko.
  • Jeg og min søster er engang faret vild i bilka.
  • Jeg, min mor og søster er engang faret vild i lalandia.
  • Jeg, min mor og søster er engang blevet låst inde på et toilet ved banegården, fordi der ikke var nogle dørhåndtag på døren.
  • Når jeg sidder i sofaen sidder jeg altid med en pude ved lænden og en pude i nakken, ellers får jeg ondt.
  • Jeg bruger længere tid på at vælge en taske end at vælge mit outfit.
  • Casper synes jeg har for mange tasker. (Har 29 tasker.)
  • Har kun købt 2 af taskerne selv.
  • Har faktisk aldrig fået brugt den fondu jeg fik af min oldemor i julegave, som jeg ønskede mig. Selvom jeg tit tænker på, vi skal bruge den, når vi får gæster.
  • Jeg tror ikke, jeg nogensinde har drukket vand fra vandhanen i køkkenet siden, vi flyttede ind, pga. jeg altid drikker vand fra vores amerikanske køleskab. ( undtagen når det var fra en vandflaske som havde stået i køleskabet.)
  • Jeg misunder min søster for at have et walk in closet.
Her fik I lidt sjove/underlige fact om mig(:
Elsker selv at læse sådan nogle indlæg hos andre bloggere.
Så derfor ville jeg lave et.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar