fredag den 24. august 2012

Blog anbefaling



Her kommer nogle af mine ynglingsblogge, som jeg helt klart kan anbefale, og jeg synes, I skal kigge forbi dem.

Hr & Fru Danmark...?

Hun skriver rigtig godt, og jeg trækker ofte på smilebåndet, når jeg læser hendes indlæg. Hun laver ofte Dagens Outfit, som jeg godt kan lide, da jeg synes, hun har en rigtig god stil(:

Kirstina

Hun er min søsters veninde, og jeg synes, det er spændende at følge hendes liv.
Jeg elsker især, når hun viser billeder af sin smukke lille hund(:

Kærlighed, shopping, tøseting.

Som en del af jer nok ved, er hun min tvillingsøster. Da vi bor langt fra hinanden, er det sjovt at læse, hvad hun går og laver. Jeg elsker bla. når hun viser og fortæller om de ting, hun har købt(:

KreaMan

Hun er min mor, og elsker at læse med på hendes blog. Hun finder de fedeste genbrugsfund, som jeg ville elske at eje. Så er hun rigtig kreativ. ( Noget jeg åbenbart ikke har arvet.) Og så er det sjovt at følge med i min mors liv, når vi nu også bor langt fra hinanden(:

Dette er disse blogge, jeg elsker at læse indlæg fra(:
Synes, I skal kigge forbi deres blogge, da de helt klart er et besøg værd.

Kram Heidi(:



2 kommentarer:

  1. Ih, tak for de søde ord Heidi - bliver simpelthen så glad, når nogen får noget ud af at læse min blog - følger også med stor glæde med på din..! :) Ha´en rigtig god weekend, knus

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Glæder mig at høre, du følger med på min blog(:
    Og rigtig god weekend til dig(:

    SvarSlet