onsdag den 1. august 2012

Naturpark + grilmad

Idag kørte jeg og Casper til Middelfart, hvor der er en kæmpe naturpark/dyrehave.
Jeg vil dog ikke kalde det en dyrehave men mere en naturpark.
Der er forskellige slags hjorte og mange af dem, men de er ikke tamme, så du kan ikke røre ved dem, og man må ikke fodre dem. Det er meget smukt derude, så det er nærmere en naturpark.
Men det var sjovt bare at stå og obsevere dem, hvordan de er sådan uden, de er tamme(:


Jeg havde læst om det på nettet, og der lød det hele lidt mere flot og spændende.
Selve området med hjortene er pænt, men det udenfor var blevet beskrevet som noget rigtig smukt, men det mindede mere om noget gammelt noget.
Jeg havde troet, der var en strand, så vi kunne grille. Så vi havde taget engangs gril og mad med.
Men det  var spærret af, selvom der stod noget med en strand på et kort.

Vi havde taget Fox med, og han og vi fik en god gåtur(:
Vi tog hjem og grillede. Selvom vi har en gril, brugte vi engangs grillen, nu når vi havde købt den.


Vi grillede bla. disse pinde med flæsk på.

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Så er jeg blevet fast læser:-) bliver du også på min:-)??
    Knus Liva

    Livas modeblog

    SvarSlet
  2. Næh hvor hyggeligt:) øv i ikke kune grille der, men så var det jo godt i ku da i kom hjem igen:)

    -Bettina

    Lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Liva: Mange tak(: Nu er jeg blevet fast læser ved din.

    Bettina: Ja, det var rigtig hyggeligt, og selvom vi grillede herhjemme(:

    SvarSlet