torsdag den 2. januar 2014

En ny ret


Som regel når jeg og Casper finder en opskrift på en ret, vi ikke har prøvet før, så er det ofte sådan, at når vi har spist retten, så kan Casper rigtig godt lide det, og jeg synes, det smager fint nok. Men ikke noget jeg synes, vi skulle lave igen. Og sådan er det meget ofte.

Men for noget tid siden læste jeg på Helles blog et indlæg, hvor hun skrev en opskrift på en kødsovs.
Jeg fortalte Casper den gang, at jeg havde set denne ret på en blog, som jeg synes, vi skulle prøve.
Men så kom vi fra det igen.

Indtil i dag hvor vi skulle lave madplan. Så kom jeg i tanke om Helles opskrift igen(:

I kan finde Helles opskrift på kødsovs Her



Jeg er VILD med den kødsovs. Det havde jeg ikke troet.
Fordi selvom jeg synes, at en ret ser lækker ud, så synes jeg som regel ikke, den er noget for mig, efter jeg har smagt den.
Men her var jeg solgt med det samme. 

Hvor er jeg glad for, at vi prøvede den opskrift(:
Og jeg tror, at Casper er glad for, at der endelig er noget nyt, jeg kan lide(:

Så den opskrift kan klart anbefales at prøve(:

Kram Heidi(:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar