fredag den 24. januar 2014

Ros i religion


Efter jeg havde kørt Casper derhen, hvor han skulle til julefrokost, så tog jeg hjem og sov, selvom klokken var ca. 18. Men jeg var så træt, at jeg ikke orkede noget, da jeg ikke havde sovet til middag.
Så jeg er næsten lige vågen.
Så kan jeg måske holde mig vågen, indtil Casper skal hentes.

Jeg skal have lavet engelsk afleveringer her senere, og så skal jeg også lige kigge på min religion aflevering som også skal afleveres søndag ligesom engelsk afleveringen.

I går fik jeg min anden religion aflevering tilbage, og jeg fik meget ros.
Og at jeg bare skulle fortsætte sådan. Det blev jeg meget glad for, men også lidt overrasket, da jeg var lidt usikker på, om det jeg havde gjort også var rigtigt, men det var det så(:

ØV, at Danmark er bagud i kampen er til aften. Håber, at det når at vende(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar