fredag den 31. januar 2014

Smerterne er kommet igen


Sidste år led jeg en del af mavesmerter og kvalme, hvor jeg var til en masse undersøgelser på hospitalet med blodprøver, scanning og kikkertundersøgelse, hvor ingen af prøverne viste noget, udover at der var nogen fedtdepoter om min lever, men det havde ikke noget med smerterne at gøre.

Jeg talte med min psykiater om, at det kunne være psykisk, nu når jeg havde fået tjekket så mange ting. Efter jeg havde haft talt med min psykiater om det, der begyndte kvalmen og smerterne at forsvinde.
I nat kom smerterne igen. Og kvalmen har været der de sidste par dage, hvor det mest er slemt om aftnen, ligesom den gang.

I nat havde jeg svært ved at sove, da jeg havde smerter. Og så har jeg haft tænkt på den sidste samtale, jeg havde med min psykiater. Der talte vi om min angst, der var blusset op, og der spurgte hun " Hvorfor nu?" Og med det mente hun, hvorfor er angsten blusset op for tiden?
Og jeg er stresset for tiden, og der talte vi om, at det kunne være, at når jeg blev stresset, så kom angsten frem.

Jeg tror, at mavesmerterne er kommet igen, fordi jeg er stresset for tiden med skolen, fordi der har været de der tekniske problemer. I går var jeg en del stresset pga. det. Jeg tror, at det kan have noget med det at gøre.

Uanset hvad er det træls, at kvalmen og smerterne er kommet igen.
Lige nu har jeg smerter. Øv, hvor er det træls:(

Jeg må lære at slappe af oppe i hoved, og jeg må lære ikke at blive så let stresset.

Jeg havde lige brug for at få skrevet det, da jeg har haft det en del dårligt fysisk pga. kvalme og smerterne.

Kram Heidi:(

4 kommentarer:

  1. Øv øv, rigtig god bedring med dig
    Knus og tanker
    Maria

    SvarSlet
  2. Rigtig god weekend.
    Føler med dig, med stress og tanker og så smerter og kvalme oveni.

    Måske skulle du og kæresten indføre massage, tænde stearinlys, dæmpet musik på, slappe helt af og nyde det.
    Tarmsystemet lader sig hurtigt slå ud ved fed mad, slik, stress osv.
    Prøv at rense din krop ved at indtage en del antioxidanter(C vitamin, e vitamin, gulerødder er gode eller c vitamin pulver), det renser leveren og hele systemet.
    Er din lever lidt i udu, så kan det give ubehag i hele kroppen og det kan faktisk medføre det som hedder brainfog, altså belastning til hjernen og måske sætte gang i stress og OCD.
    Så hold dig sund med mange gulerødder og gerne en hel del c vitamin dagligt.

    Prøv at læse hvad følgende læge skriver: www.radiodoktoren.dk
    De bedste hilsner fra Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for dine gode råd, søde Tina(:
      Jeg vil prøve at spise nogen flere vitaminer. Og så kan jeg rigtig godt lide gulerødder, så må jeg til og spise nogen flere af dem(:
      Tak for linket. Jeg vil straks gå ind og se, hvad der står der(:

      Slet