fredag den 17. januar 2014

Fjernundervisning


Jeg er så småt i fuld gang med fjernundervisningen.
Jeg har allerede haft afleveret min første dansk opgave, og i går afleverede jeg min første mundtlig opgave i engelsk.
Det foregik sådan, at vi talte i telefon, og så fortalte jeg om opgaven.

Men der har været nogen problemer med, at jeg ikke har kunne se dansk materialet.
Men så var det, fordi jeg ikke var blevet sat på, så jeg kunne se det, men det burde jeg være nu,
men jeg kan stadigvæk ikke se noget, så nu har jeg endnu en gang taget kontakt til en, der har forstand på det tekniske.

Det kan godt stresse mig lidt, fordi jeg kan ikke gå videre til næste opgave, før jeg har fået materialet.

Men udover det går det fint. Det er dejligt at være i gang igen.
Jeg kan godt lide, at jeg selv kan styre, hvornår jeg vil lave tingene. Om det er om morgnen, aftnen osv.

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Jeg er så stolt af dig. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Er jeg rigtig glad for, at du er(:

      Slet
  2. Synes det virkelig motiverende når du fortæller om fjernundervisning :)! Jeg har selv overvejet det, så at kunne læse dine oplevelser af det, er ret spændende.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det er jeg glad for, at du synes(:

      Slet