torsdag den 16. januar 2014

Hmm hvad er det så?


Så har jeg været ved lægen med halsen.
Det er ikke svamp. Men ellers kunne han ikke rigtig se noget, fordi jeg have svært ved at slappe af, når han kiggede mig i munden med den træpind, så jeg skal til en ørelæge.
Men det skal jeg i forvejen på tirsdag ang. min næse.

I nat var det virkelig slemt. Jeg har ikke fået sovet meget i nat, fordi jeg følte, der var noget i halsen hele tiden. Som om der sidder noget i halsen samtidig med, at en trykker kig på struben.
Nogen gange var det så slemt, at jeg følte, at jeg skulle kaste op.

I morges var det heldigvis bedre. Men jeg har stadig en klump i halsen, men det er ikke så slemt som i nat og forrige nat.

Jeg håber bare ikke, at det bliver værre senere i dag, ligesom det var i nat.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Er du blevet undersøgt for mavesyre i spiserøret ?
    Havde i en lang periode generet hals, følte jeg havde en klump i halsen hele tiden og nogle gange så slemt at det føltes som om jeg var ved at blive kvalt, så var jeg hos hals læge og fik nogle piller for det og de hjælper ..
    Prøv at sov lidt højt med hovedet, undgå stærk mad og så prøv at google det og se om ikke det bare er det :)
    God bedring
    Mvh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er jeg ikke blevet undersøgt for. Men jeg har fået en kikkert undersøgelse, men det var efter der, at det startede.
      Jeg kan godt lide at sove med hoved højt, men det er jeg blevet nødt til at stoppe med, fordi ellers føler jeg, at jeg bliver kvalt, som om der lukkes af. Når jeg ligger på en lidt mindre høj hovedpude, så føles det mindre kvælende.
      Men det kan godt være, at det er det. Det har jeg slet ikke haft overvejet. Tak for tippet(:

      Slet