torsdag den 30. januar 2014

Lidt stresset pga. skolen


Jeg har egentlig let ved at blive stresset.
Der skal ikke mange ting til, før jeg føler mig stresset.

Lige nu føler jeg mig lidt stresset ang. skolen.
Jeg har i noget tid ikke kunne se mit dansk materiale.
Det kunne jeg først fra i går af. Så i den tid jeg ikke har kunne se materialet, der var der 2-4 afleveringer, der skulle have været afleveret.
Men min lærer har heldigvis lavet arbejdsplanen om, så jeg ikke står med 4 afleveringer på en gang.
Men jeg har en mundtlig engelsk aflevering for til søndag. Når den er mundtlig foregår den over telefonen. Men den har jeg lavet.
Så har jeg 2 dansk afleveringer for til søndag. En mundtlig og en skriftlig.
Jeg er snart færdige med den mundtlige. Altså at analyser den tekst, jeg skal tale om.
Så mangler jeg den sidste dansk aflevering.
I religion skal jeg først aflevere noget igen i starten af marts.
Men i dansk er der en del, der skal laves.
Det er ikke, fordi jeg ikke når det. Jeg mangler ikke meget jo.
Men derfor kan jeg stadig godt stresse lidt.


Men udover det så synes jeg, at det går fint med fjernundervisning.
Der har været nogen tekniske problemer, så jeg har haft talt en del i telefon med en fra et IT team.
Men nu skulle det meste af det være løst(:
Det er dejligt at være i gang med at studerer igen. Jeg kan godt lide at lære nye ting og blive bedre til de ting, jeg kan i forvejen. 

Kram Heidi(:

2 kommentarer: