torsdag den 9. januar 2014

Så er det om lidt


Er nervøs.
Skal til tandlægen her kl. 10.00.
Jeg skal have lavet et hul.
Jeg vælger ikke at blive bedøvet, selvom jeg synes, det gør meget ondt at få lavet et hul.
Men jeg hader, når man har fået bedøvelse, at halvdelen af munden sover.
Det føles rigtig ubehageligt, så jeg vil heller gå igennem den smerte, som det giver at få lavet et hul frem for at have den der bedøvelses følelse resten af dagen.

En gang ved børnetandlægen der havde de givet mig så meget bedøvelse, at halvdelen af næsen var blevet bedøvet. Den sov også, ligesom munden, og når man rørte ved den, gav den også sådan en prikkende fornemmelse.

Men jeg glæder mig til, det er overstået.
Så skal jeg bare hjem og sove.
Jeg har ikke sovet godt i nat pga. tanken om, at jeg skulle til tandlæge.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar