torsdag den 16. januar 2014

Lækre fløde karameller


Jeg har smagt de lækreste Fløde karameller fra Karamel kompagniet




Fløde karamellerne kommer fra Gudhjem på Bornholm.
De sælges på Kingbo.dk som også sælger mange andre lækre ting som bla. produkter fra Læsø.

Nogen fløde karameller har det med at være rigtig hårdt og samtidig sætte sig fast i tænderne.
Jeg kan godt få ondt i kæberne, hvis jeg spiser hårdt fløde karameller, så jeg var spændt på at smage disse.

Disse fløde karameller er dejlig fløde, og de sætter sig ikke fast i tænderne.
Jeg kan rigtig godt lide dem og smagen, den er bare rigtig god.

Det er nogen rigtig luksus karameller, synes jeg.

Jeg synes også, at de passer perfekt som fx. mor eller fars dags gave.
Det ville da være en sød gave at give. Nu ved jeg godt, der er lang tid til, men alligevel.
Det er også en sød ting lige at give som en lille gave til ens kæreste på Valentins dag.

Jeg kan helt klart anbefale jer disse karameller. Men pas på, man kan hurtig blive afhængig af dem.
Så godt smager de altså.
Lige nu har de tilbud på nogen af deres karameller.
I kan se udvalget Her

Kingbo har også en facebookside, som I kan finde lige Her

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar