torsdag den 9. januar 2014

Lidt forskellige ting


Hvor er jeg træt.
Men det er jo egentlig ikke noget nyt.
Jeg er næsten altid træt.

Men var ikke det indlægget skulle handle om.
I morgen skal jeg og Casper på Jensens Bøfhus med sine forældre.
Det bliver hyggeligt(:

Casper har heldigvis fri i weekenden.
Enten i morgen eller lørdag skal vi have bagt boller, og jeg vil også gerne bage noget fra en af de nye bagebøger, jeg fik i julegave af min søster og hendes kæreste(:
Men lige hvad det skal være, det ved jeg ikke endnu.

Jeg er så lettet over, at tandlægen er overstået.
Jeg glæder mig til at sove i nat. Til ikke at have det i baghoved, at jeg skal til tandlæge.
Jeg har ikke sovet så godt i nat, fordi jeg vidste, at jeg skulle til tandlægen i dag.
Så det er dejligt ikke at skulle tænke på det længere(:

Til jer der ikke har læst det, så for nogen dage siden skrev jeg et indlæg, hvor jeg gav en rabatkode på 25% til en PowerBank.
Hvis du ikke har læst det indlæg, så kan du læse det lige Her
Det er altid lækkert med rabatkoder.
Jeg elsker, når jeg kan få rabat på noget, som jeg vil købe(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar