fredag den 31. januar 2014

2 give aways + 1 ny


I morgen slutter mine 2 give aways.
Så hvis I ikke har nået at deltage endnu, men gerne vil, så er det snart sidste chance(:

I den ene give away kan man vinde en fin wallsticker med et citat.
I finder den give away Her


I den anden give away kan man vinde et økologisk hudpleje produkt,
som har en værdi af 299kr. 
Jeg har selv prøvet det lækre produkt, og I kan se min anmeldelse af det Her

I finder give awayen Her


I morgen vil der komme en ny give away.
Jeg kan røbe, at det er noget, jeg engang selv har vundet og er rigtig glad for.
( Altså I får et produkt magen til det, jeg vandt.)
Mere røber jeg ikke(:

Så hold øje med bloggen i morgen, da der vil blive fundet 2 vindere samt en ny give away vil blive sat i gang(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar