torsdag den 23. januar 2014

Nye Tre Ponti seler



Iiih, Smartdog har fået nye Tre Ponti seler.
Det er sele, Fox har.
Jeg har faktisk anmeldt en. I kan se min anmeldelse af selen Her
Siden vi fik den sele, der har vi ikke brugt andet.
Før sad snoren i halsbåndet, men nu bruger vi altid selen.
Den er så nem at få på.

Men nu har Smartdog fået 3 nye Tre Ponti seler.


I kan finde denne sele Her


I kan finde denne sele Her


I kan finde denne sele Her

Både jeg og Casper er vild med den sidste sele med Camouflage.
Godt nok har Fox 2 Tre Ponti seler i forvejen.
En sort som jeg anmeldte og en rød, Fox fik, da han var til et fotoshoot. 
Men vi overvejer meget at købe denne sele også.
Han vil da se så sej ud, min lille Fox(:
Nu skiftes vi mellem den sorte og den røde, så vi får dem brugt.
Men denne her er altså også bare sej(:

Kram Heidi(:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar