fredag den 24. januar 2014

I weekenden


Lige nu er jeg ret træt.
Men jeg kommer ikke ind og får sovet til middag, da min veninde kommer her kl. 11.00, og vi skal være sammen til kl. 14.00 og så lidt efter, der kommer Casper hjem.
Casper skal til julefrokost med arbejdet i aften, så der skal jeg køre ham og hente ham.
I morgen og søndag skal han arbejde, men i morgen er det lukkevagt.
Det er øv, at han skal arbejde i weekenden, men han har haft fri onsdag og torsdag, så det har været dejligt(:
Og så har han snart en uges ferie(:

Jeg har overvejet, om jeg skal bage her i weekenden.
Jeg tror, jeg vil kigge i mine bagebøger og se, om der er noget, jeg har lyst til at bage(:

Har I husket at deltage i mine 2 give aways, som jeg har på bloggen for tiden?
I finder den, hvor man kan vinde en wallsticker lige Her
Og I finder den med et lækkert økologisk hudpleje produkt lige Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar