mandag den 6. januar 2014

Tanken om tandlægen


Jeg er så træt.
Jeg skulle have været inde og sove, men så skulle jeg lige ordne noget, og nu er klokken så blevet ret mange.
Det tager altid mindst 1 time for mig at falde i søvn, så hvis jeg gik i seng nu, så før jeg faldt i søvn, så ville klokken nå at blive ret mange.

Så må jeg gå tidligere i seng i aften(:

De sidste par dage har jeg ikke haft det alt for godt psykisk.
Jeg tror, det har noget at gøre med, at jeg tænker meget over, at jeg skal til tandlægen på torsdag, og jeg bryder mig virkelig ikke om at være ved tandlægen.
Men jeg bliver nødt til at tage af sted, da jeg har et hul, der skal laves.

Forresten er det sidste dag i dag, hvor man kan spare 33% på en PowerBanks på Icharge
En del af farverne er allerede udsolgte, så man skal være hurtig, hvis man vil have den i en af de andre farver.
Og så er der gratis fragt(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar