onsdag den 15. januar 2014

En tid ved lægen


I dag har jeg været ved psykiater, og der fik vi talt om, at jeg er begyndt på fjernundervisning(:
Så det gik hele tiden med i dag ved min psykiater.

Lige nu er Casper ved dyrelægen med Fox, da han skal have klippet negle.
Fox hader virkelig at få klippet negle, derfor er det altid Casper, der tager med, fordi jeg kan ikke holde ud at se Fox sådan.
Bagefter får han altid et griseøre(:

Når de kommer hjem, så skal jeg ind og sove. Jeg har ikke sovet meget i nat, fordi min hals har generet mig meget. Det er det svamp i halsen, men det er blevet værre. Jeg føler næsten hele tiden, at der er en, der holder mig for struben. I nat var det så slemt, at jeg følte, jeg skulle kaste op.
Men jeg har fået en akut tid ved min læge i morgen. Jeg ved ikke, om det er ham, jeg tidligere har talt med omkring svamp i munden, fordi han havde rigtig først tid næste uge, men jeg tror, det er ham, jeg skal ind til, da det lød sådan ved sekretæren. Men uanset hvad bliver det godt at komme til lægen med det(:

Jeg kan røbe, at der senere på ugen kommer en ny give away på bloggen(:
Senere skal jeg også vise jer noget, jeg har købt i dag.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar