mandag den 6. januar 2014

Uuh, hvor er jeg frustreret


Jeg sidder og er rigtig frustreret lige nu.
Jeg havde sat mit ur til kl. 9, fordi jeg skulle ringe til min sagsbehandler for at afmelde mig kontanthjælpen.
Hun har telefontid mellem 9 og 10.
Jeg blev bare direkte videre stillet til 5 valgmuligheder.
Det var omstillingen jeg endte med at komme frem til.
Der nåede jeg at ringe 8 gange, fordi de åbenbart ikke kunne finde ud af at stille mig om til ungdomsafdelingen for unge under 30 år.

Den ene gang spurgte en, om jeg var over 30 år, og det sagde jeg nej til.
Så kom jeg endelig igennem til en anden linje.
Men det var så afdelingen for dem over 30 år. ( Jeg havde lige sagt inden jeg blev omstillet, at jeg var under 30 år.)

Nogen af de andre gange jeg kom til omstillingen, og de ville omstille mig til min sagsbehandler, der gik den direkte videre til, at jeg havde 5 valgmuligheder igen.

Til sidst sagde hende den sidste, jeg talte med, at de ikke kunne komme igennem til ungdomsafdelingen, så hun kunne ikke gøre mere. Hun vidste ikke, hvad der var galt, udover at de ikke kunne komme igennem til den afdeling.
Jeg havde sagt, at det var vigtigt, at jeg kom til at tale med min sagsbehandler i dag.
Men der var ikke noget, de kunne gøre.
Jeg måtte prøve at ringe i morgen.

Jeg havde glædet mig til, at det skulle være min sidste dag på kontanthjælp, men det er det så åbenbart ikke.
Til sidst var jeg så tæt på at græde, fordi det virkede som om, ingen kunne finde ud af at stille mig om.

Men jeg må prøve igen i morgen, men jeg er ret trist lige nu, da jeg havde glædet mig til at få det overstået.

Kram Heidi:/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar