onsdag den 8. januar 2014

Sidste dag på kontanthjælp


Yay, i dag kom jeg igennem til min sagsbehandler.
Så i dag er sidste dag, jeg er på kontanthjælp(:
Hvor er det bare fedt.

Så er jeg fri for at skulle ringe til borgerservice og tage ned til jobcentret.
Så kan jeg få betalt den regning for mine fjernundervisningsfag.
Og så skal jeg bare vente på, at jeg hører fra mine 3 lærer, og så kan jeg begynde(:

Hvor er jeg glad lige nu. Jeg har gået og været trist de sidste par dage, fordi jeg har været så irriteret over, at jeg ikke har kunne få fat i min sagsbehandler, så hvor er det bare rart ikke at skulle tænke på det mere(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Det lyder godt søde.
    Er glad for at det hele vender nu :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh 1000 tak(:
      Det er jeg også rigtig glad for, søde(:

      Slet
  2. Hvor er det godt, er så stolt af dig! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Iih 1000 tak(:
      Det er jeg glad for, at du er(:

      Slet