onsdag den 29. januar 2014

Gå væk tvangstanker


Lige nu har jeg det ikke godt psykisk. Jeg havde det okay, inden jeg lagde mig til at sove,
men nu har jeg det ikke godt.

Mit hoved får mig til at tænke på tvangstanker hele tiden, og derfor har jeg det ikke godt:(
Heldigvis er Casper snart hjemme. Så plejer det at gå bedre, da jeg kan koncentrer mig om noget andet.

Jeg føler, jeg intet overskud har. Det er rigtig øv.
Men sådan er det nogen gange, når jeg skal lave tvangshandlinger, så tænker jeg meget på det resten af dagen. Som regel har jeg det godt i morgen igen.

Lige til noget andet. Min søster har fået en ny give away på sin blog, hvor man kan vinde en bog af Joan Ørting. I finder hendes give away Her

Jeg havde lige brug for at få skrevet mine tanker ned. Nogen gange er det godt at få sat ord på nemlig.

Kram Heidi:(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar