søndag den 5. januar 2014

En underlig følelse i halsen


Jeg har ikke haft det godt i dag hverken psykisk eller fysisk.
Jeg har i lang tid haft det sådan, at jeg føler, der er noget i halsen.
Ligesom om jeg er ved at blive kvalt nogen gange.
Nogen gange er det så slemt, at jeg føler, jeg skal kaste op.

De 2 gange jeg har fået medicin mod svamp i munden, der gik det væk.
Der havde jeg svamp, fordi jeg havde også gul belægning på tungen.
Og der havde jeg den samme følelse med, at det var, som om det trykkede der ved halsen.

Men nu er den følelse kommet tilbage, men jeg har ikke gul belægning på tungen, så jeg skal ringe til lægen i denne uge, så jeg kan få en tid i næste uge.

Jeg kan kun mærke det, når jeg sidder ned, eller når jeg ligger ned.
Det er der kun nogen gange, når jeg ligger ned.
Men fx. nu kan jeg godt mærke det, og jeg sidder i sofaen.

Og det er ikke, som om der sidder noget fast. Fordi kan sagtens spise og drikke, og der ligger jeg ikke mærke til det.

Det er rigtig træls. Fordi det er ikke spor behageligt:(

Men jeg har også ondt i maven lige nu.
Jeg håber, det hjælper at få sovet.
Ja det med maven, ikke det med halsen, fordi det ved jeg ikke går væk af den grund.

Casper skulle rigtig på arbejde her til aften, men de skrev, at de ikke behøvede hjælp alligevel, så det var dejligt, at han har haft fri i dag(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar