lørdag den 27. december 2014

Vores jul


Jeg vil dele billederne fra vores jul op i flere indlæg, så det ikke bliver et kæmpe langt indlæg med mange billeder.

Jeg, Casper og Fox holdte jul oppe ved min mor.
Den 23 december om morgnen fik Simba og Nala deres julegaver, og Fox fik også nogen af sine.
Vi tog af sted om aftnen den 23 december.
Den 24 december pyntede jeg og min lillesøster juletræ.
Bagefter lagde jeg, Casper og min lillesøster gaverne ind under træet.
Senere lavede jeg og min lillesøster slikfad, som vi fik om aftnen, mens vi pakkede gaver op.















Det var en rigtig hyggelig aften, vi havde.
Jeg skal nok også få vist jer billeder af mine julegaver en af dagene(:

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. God aften søde,

    dejligt at se jeres billeder fra noget af julen :-)
    Godt nok nogle flotte røde møbler :-)
    Flot juletræ også og flot fyr:-)

    Maria & Tina fra "En verden af kunst" www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet