mandag den 8. december 2014

Dyrenes adventsgaver


Igen i år har Simba, Nala og Fox en julesok i Petworld og Maxi Zoo.
Fox har i Petworld, og Simba, Nala og Fox har hver en i Maxi Zoo.
I Petworld må man kun have en julesok per hustand, så jeg valgte, at det var Fox, som skulle have en julesok der, da der er større chance for, at han får noget, at han kan lide frem for Simba og Nala, da de begge er ret kræsne, og Simba kan ikke lide Petworlds godbidder.

Jeg vil lave et indlæg for hver advent, hvor jeg viser, hvad babyerne har været så heldige at.



I Petworld fik Fox en bamse formet som et kødben, hvor den kan pive.
Fox har leget meget med den siden, at han fik den.

I Maxi Zoo fik Fox en bold, og Simba og Nala fik det lyserøde og det blå, der ligger i venstre side.
Jeg ved simpelthen ikke, hvad det er til. Hvis man holder i begge ender, så kan man presse den lidt sammen, så den får et lidt sjov form, men hvad det er, det ved jeg ikke.
Hvis nogen af jer ved, hvad det er, så må I meget gerne skrive og fortælle det, så jeg kan få gavn af dem.

Jeg synes, at det var nogen fine ting, som de fik, selvom jeg ikke helt ved, hvad det til Simba og Nala er(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar