torsdag den 11. december 2014

En vinder er fundet


Jeg har nu fundet en vinder af min give away, hvor man kunne vinde lidt lækkert til at hygge sig med her i julen.
Først vil jeg gerne sige 1000 tak til alle jer, der har deltaget.

Jeg har brugt random.org til at finde en vinder med.
Det blev nr. 14, og der gemmer Jenny sig bag med bloggen Jenny's Hobby Kapsel
STORT tillykke. Jeg har sendt en mail til dig.

Endnu en gang 1000 tak fordi I havde lyst til at være med.
Det gør mig rigtig glad, når I vil deltage i mine give aways(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Stort tillykke til den heldige Jenny :-)
    Og en god aften hos jer fra os.
    Maria & Tina med "En verden af kunst".
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Tina(:
      Og rigtig god aften hos jer her fra os(:

      Slet
  2. Tusind tak 😊 Mailen er besvaret.
    Glæder mig til lidt ekstra hygge med familien.
    Ønsker jer alle en rigtigt glædelig jul.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har modtaget din mail(:
      Rigtig god jul til dig og din familie(:

      Slet