onsdag den 10. december 2014

Lækker frugtsalat


Noget jeg rigtig godt kan lide, det er Frugtsalat
Som lille kaldte jeg det for abemad. Jeg kan ikke huske, hvorfor jeg kaldte det, det.

Jeg har altid brugt vaniljecreme til at komme ovenpå frugtsalaten.
Casper plejer at bruge flødeskum. Det er jeg også begyndt at bruge.
Jeg kan dog bedst lide vaniljecreme ovenpå, men frugtsalat med flødeskum smager også rigtig godt.
Vi plejer at putte lidt hakket mørk chokolade ovenpå flødeskummet.

Hvis man vil gøre det lidt sundere, så kan man lade hver med at putte vaniljecreme eller flødeskum ovenpå, men så kan man hakke lidt mørk chokolade og putte ovenpå.
Jeg synes, at det er så lækkert med frugtsalat, og det er en god ting at bruge som dessert.

Når I får frugtsalat, putter I så noget ovenpå(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg kalder det også for "Abemad", for det gjorde alle i skolen det.
    Ovenpå plejer jeg at lave rørcreme af : Økologisk æggeblomme af egen avl rørt sammen med økologisk rørsukker til det er hvidt og så lidt vanilje i, til sidst pisker jeg lidt økologisk fløde og rører det forsigtige sammen med æggemassen :-) Det er guf og en lille smule som vaniljecremen :-) Hakket mørk chokolade ovenpå lyder godt :-)
    Velbekomme. Jule knus fra Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg mener faktisk også, at det er sådan, at Caspers mor plejer at lave det(:
      Det smager også rigtig godt(:

      Slet