søndag den 21. december 2014

Give away nr. 81


Nu kommer der en ny og lækker give away.
Denne gang er det noget til jeres søde katte, som I kan vinde.



En heldig læser kan vinde 3 poser Bilanx Happy Snax godbidder til katte fra Best Friend.
Der er med smagsvarianterne fisk, kød og ostesmag.
Simba og Nala er vilde med disse godbidder, så jeg tænkte, at disse godbidder ville passe godt som præmie i en give away.

Reglerne er:

Du skal være fast læser af min blog enten via GFC eller via Bloglovin ( Hvor I meget gerne må give indlægget et hjerte.)

I skal lægge en kommentar med enten et link til jeres blog eller jeres mail ( Hvis I ikke gør det, så tæller jeres lod automatisk ikke med.)
I må meget gerne i jeres kommentar fortælle, hvem godbidderne er til, hvis I skulle vinde dem.

I skal bo i Danmark.

Give awayen slutter onsdag den 31 december.

Kram Heidi(: 

14 kommentarer:

  1. Følger allerede... og vil gerne være med, så jeg kan forkæle min skønne kat Gizmo (hende kender du jo allerede)
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg har to katte, som er vilde med de godbidder og gerne vil vinde.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  3. Jeg er så heldig at få en lille killing hjem til januar, så disse godter skal være til ham :)

    SvarSlet
  4. Hyggelig giveaway. Min kat ville elske dem :)

    Line
    linea1989(at)hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg er fast læser begge steder.
    Vores to katte vil elske at blive forkælet lidt ekstra.
    Glædelig jul til dig og dine nærmeste :)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Jeg er fast læser.
    Min elskede kat Simba vil elske at blive forkælet lidt ekstra :-)
    Han synes det ville være en god start på det nye år ;-)
    Glædelig jul og godt nyt år :)
    jenny1978(at)gmail.com
    http://jennyshk.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Jeg deltager meget gerne - mine to katte Magnus og Mille vil elske at vinde dette <3
    john.sf@glenten.dk

    SvarSlet
  8. Dem skal vores brite Ronja forkæles med <3

    Saraberg88@live.dk

    SvarSlet
  9. Dem skal min søsters to dejlige katte da have ;-) balilu@live.dk

    SvarSlet
  10. De skal gå til min svigerindes kat :)

    Lesliespam89(a)gmail.com

    lige-fra-hjertet.blogspot.dk

    //Leslie B.S.

    SvarSlet
  11. Min kat Maggie ville ønske at vinde dem. Hver aften leger vi med godbider. Jeg kaster dem og hun flyver glad rundt og fanger dem :)

    Jane_mig@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Følger via bloglovin' <3
    Ibber & Agge siger JAAAAA-TAK :)

    SvarSlet
  13. Zen vil elske at vinde de godbidder, for dem har han endnu ikke smagt :-)

    SvarSlet
  14. åhhrrr der er jo lige en til hver af mine dejlige misser .. det vil de da elske at vinde som ekstra julegave <3 hilsen fra Skipper, Sisse og Mini <3
    Rigtig glædelig jul
    jusp@hotmail.dk

    SvarSlet