onsdag den 31. december 2014

Mine små babyer i 2014


I dette indlæg vil jeg vise nogen billeder af Simba, Nala og Fox, som jeg har fået taget i år.
Der er kun 2 billeder af dem hver, fordi ellers vil jeg kunne lave et meget langt indlæg, hvis jeg skulle vise jer flere billeder af dem.













Det var lidt billeder af babyerne fra i år af.
Jeg elsker at tage billeder af dem, og jeg har mange billeder af dem.

På nogen af de billeder jeg har af Simba, Nala og Fox, der laver de et eller andet underligt eller sover på en sjov måde. Det får mig i godt humør, når jeg ser på billeder af mine dejlige babyer(:

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår til dig kæreste Heidi, til Casper, alle jeres babyer (de er skønne de fotos) til din familie :-)

    Tak for alle kiggene på din dejlige personlige blog.
    Maria &Tina fra "En verden af kunst"

    SvarSlet