søndag den 14. december 2014

Jeg elsker smoothies


Jeg elsker virkelig Smoothies
Jeg kan rigtig godt lide den smoothie, man kan købe på en cafe nede i byen.
Mmm, den er helt klart min yndlings. Men jeg kan også rigtig godt lide en smoothie, man kan købe i Rosengårdscentret.



Jeg kan også godt lide at lave smoothies selv. De bliver bare ikke lige så gode som den, man kan købe på Cafe Froggys eller som den i Rosengårdscentret.

Nu får jeg helt lyst til sådan en lækker smoothie.
Måske jeg snart skal lave en smoothie igen snart.
Jeg kan godt lide at putte lidt hakkede mandler og lidt hakkede chokolade ovenpå de smoothies, som jeg selv laver.
Det smager rigtig godt ovenpå(:

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Uhm hvor ser det lækkert ud! :D
    Smoothie er super godt! MUMS :D

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Ja, smoothies er bare utrolig lækkert(:

      Slet