søndag den 28. december 2014

Mine julegaver


I dette indlæg vil jeg vise jer, hvad jeg fik i julegave.
Jeg er så glad for alle mine julegaver, og jeg er virkelig taknemmelig for alle de gaver, som jeg har fået.


En Guess taske som jeg fik af Casper



Rosendahl julekugler, en Disneydukke og en smoothies/juiceblender fra OBH



Trip Trap nissen Caroline, Trip Trap Nisserikker fra i år og to Trip Trap juletræer



En clutch fra Lisbeth Dahl, Klassefesten 2 Begravelsen på DVD, The Mentalist sæson 6, en mascara fra Nilens Jord, et cover til min mobil og et skærebræt



Kageforme som Mumitrolden, Mumifar, Lille My og Mumrik, en dejskraber med Mumitrolden, en kageblanding til formene og to billeder og en tegning som min lillesøster har tegnet

Jeg og Casper fik også et billede af min lillesøster.

Jeg har tænkt mig at lave et indlæg med nogen flere billeder af min Guess taske, som jeg fik af Casper. Den er bare så fin.

Jeg håber, at I har fået nogen gode gaver(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar