tirsdag den 9. december 2014

Det minder mig om hende


Når jeg ser ting fra Bjørn Wiinblad, så kommer jeg automatisk til at tænke på min oldemor.
Hun har en ting med Bjørn Wiinblad. Jeg kan godt huske motivet, men hvilket produkt, det er, at hun har det med, det kan jeg ikke huske.

Så når jeg ser de nye produkter fra Bjørn Wiinblad, så tænker jeg på hende, fordi det minder mig om den ting, som hun har derfra.

Jeg kan godt lide de nye produkter, der er kommet fra det mærke. Jeg samler dog ikke selv på det, men jeg er stadigvæk vild med de ting, man kan få derfra.
Jeg tror, at det bunder i, at det minder mig om min oldemor.

I julegave har jeg faktisk købt en kop fra det nye Bjørn Wiinblad. Jeg synes, at det var lidt sjovt, nu når hun havde en ting fra det gamle Bjørn Wiinblad, at hun også havde en fra det nye.

Udover kopper så kan man bl.a. også købe Skåle
Jeg overvejede også at købe en af skålene til hende, men så valgte jeg at købe en af kopperne til hende, fordi jeg ved, at hun vil få brugt den meget, fordi hun drikker kaffe.

Jeg tror, at hun bliver glad for koppen(:

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Du er så sød og omsorgsfuld :-) Jeg er sikker på, at hun bliver glad.
    Jeg har selv smørebrætter fra Wiinblad og elsker dem.
    Har du set at Maria har fået lavet en lille shop til sin blog "En verden af kunst" ?
    der bliver også lagt en 3.advent giveaway op i dag, hvis du har lyst til at deltage :-)
    Kan du passe på dig og nyde julestemningen.
    Jule knus fra Tina
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Tina(:
      Ja, jeg har været inde og set de fine ting, som Maria har til salg på sin shop(:
      Rigtig god aften til dig og Maria.

      Slet