tirsdag den 30. december 2014

Året der gik i billeder


I dette indlæg vil jeg vise nogen af de billeder, som jeg har fået taget i årets løb.
Det er en god og sjov måde at kigge tilbage på det år, der er gået.



Jeg holdte min fødselsdag oppe ved min mor



Jeg overraskede Casper på hans fødselsdag med, at vi skulle ud og køre i gokart



Jeg var på cafe med min mor, da vi var på sommerferie ved hende



Jeg og Casper var i Fårup Sommerland med min mor og min lillesøster



Jeg og Casper var på minicruse fra Kiel til Göteborg



I Göteborg fik jeg og Casper det lækreste frozen yogurt



Jeg og Casper var i Legoland



Jeg og Casper kom med i en bog omkring OCD

Det var lidt billeder fra i år af.

Jeg har tænkt mig at lave et indlæg, hvor jeg viser nogen af de billeder, jeg har taget af Simba, Nala og Fox i år(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar