tirsdag den 23. december 2014

Lækre parfumer og deodoranter


Jeg synes selv, at jeg har ret mange Dufte
Det er sjældent, at jeg køber nogen parfumer eller deodoranter til mig selv.
Når jeg synes, at jeg er begyndt at mangle nogen, så ønsker jeg mig nogen nye i julegave.
Men jeg løber i hvert fald ikke tør foreløbig, men jeg kan stadigvæk godt lide at sidde og kigge på forskellige parfumer og deodoranter.
Jeg har siddet og kigget lidt på Stylepit.dk
De har et stort udvalg af dufte.



Jeg har lavet en lille collage med nogen af de parfumer og deodoranter, som de har på deres hjemmeside

De har rigtig mange lækre og kendte mærker. Bl.a. Marc Jacobs, Burberry, Calvin Klein, Gucci, Versace og Giorgio Armani og mange andre kendte mærker.

Jeg har ikke selv nogen af lige disse dufte, som er på collagen. Men jeg har nogen andre dufte af kendte mærker.
Jeg har en Burberry parfume, en Calvin Klein parfume, en Gucci deodorant, en Burberry deodorant og en Versace deodorant. Min Versace deodorant er en, der ligner en parfume, men det er en deodorant, men man kan også bruge den som parfume.

Jeg kan ikke tåle parfume, så når jeg sprøjter parfume på min hals, så bliver jeg rød og får udslæt, og så klør det helt vildt, så jeg sprøjter altid parfumen øverst på min trøje. Det råd fik jeg af lægen, da jeg var deroppe med mit udslæt.
Siden da har jeg kun haft det en gang, fordi jeg glemte, at jeg ikke skulle sprøjte det på halsen.
Men ellers har jeg ikke haft det igen.

Jeg har hørt meget godt om Marc Jacobs, men jeg har aldrig prøvet nogen af hans parfumer.
Jeg har engang haft en D&G deodorant. Den var rigtig god.
Den kunne jeg godt finde på at købe igen, hvis man stadigvæk kan få den.

Er der nogen parfumer og deodoranter fra de kendte mærker, som I kan anbefale(:?

Kram Heidi(: 

4 kommentarer:

  1. Jeg er desværre en klovn til at huske navnene på de gode parfumer :-) Jeg ville også bare ønske dig en glædelig jul <3 Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan heller ikke finde rundt i de forskellige navne på Burberrys parfumer og Chanels parfumer osv.
      1000 tak(:

      Slet
  2. Glædelig jul kæreste Heidi og Casper :-)
    Og hils familien.
    Lige det med parfume, så elsker vi også duftene, men tåler det heller ikke så godt.
    På et tidspunkt købte vi makeup og dufte i Helsen, nu kan det også fås i The Body Shop og det kan bedre tåles på hud og nær ansigt.
    Ellers sprøjter vi lidt på tøjet og væk fra ansigtet, så tåles det bedre.

    Nyd julen med alle dens indtryk.
    Jule knus fra Maria & Tina
    "En verden af kunst" på www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet