tirsdag den 2. december 2014

Endelig færdig med de to af dem


Endelig er jeg færdig med mine to skriftlige eksamener.
Jeg synes, at engelsk gik bedre end dansk.

Begge dage har været hårde for mig psykisk.
I går skulle jeg først og fremmest finde derhen, og jeg skulle finde en parkeringsplads, og sådan nogen ting som jeg ikke ved, det gør mig nervøs og stresset.
Men jeg fandt derhen. Vi skulle sidde i en sal, hvor der var mange mennesker.
I dag skulle jeg sidde i samme sal, og der var endnu flere mennesker i dag.
Vi sad meget tætte i dag, og det havde jeg det ikke godt med.
Det havde jeg det meget svært med.
Jeg blev nødt til at tage ørepropper i i dag, fordi jeg ikke kunne koncentrerer mig om prøven, fordi at jeg fik det så psykisk dårligt, men det hjalp lidt, at jeg fik ørepropper i.

I går og i dag har jeg ikke haft det godt efter, at jeg kom hjem fra eksamen.
Jeg tror, at det er alle de nye indtryk, og at jeg samtidig har haft været meget nervøs og stresset.
I går da jeg kom hjem fra eksamen, der havde jeg så meget lyst til at aflyse eksamen i dag, men det vidste jeg jo godt ikke var en god ide, men jeg havde det så skidt i går, og jeg fik det først lidt bedre i løbet af aftenen. I dag har jeg det også skidt. Jeg kan mærke, at jeg hurtig bliver stresset, ked af det og irriteret.
Jeg tror, at det kommer af, at det har været sådan nogen hårde dage.

Jeg er så glad for, at jeg ikke går på en fysisk skole, fordi det ville jeg slet ikke kunne klare.
At skulle være sammen med mange mennesker hver dag, og og at jeg skulle sidde i et rum sammen med dem. Det ville jeg slet ikke kunne klare.

Jeg har to eksamener tilbage. I næste uge har jeg en mundtlig dansk eksamen. Ugen efter har jeg en mundtlig engelsk eksamen.

Jeg tror, at jeg snart vil i seng, fordi jeg er meget træt.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Det vigtigste er, at du gør dit bedste søde.
    Jeg er glad for du klarede disse to eksamener hvertfald, så kan du nå at samle kræfter til dine næste :)
    Jeg skal selv op til mundtlig eksamen i inklusion i pædagogik, og jeg er allerede skide nervøs allerede nu. haha.
    Jeg skal bare igennem det, og så håber jeg bare at jeg består.

    Knus mig <3

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak for dine søde ord, søde Mie(:
      Ja, jeg er også glad for, at jeg havde noget tid inden, at jeg skulle til mundtlig dansk, og igen inden den mundtlige engelsk.
      Jeg er sikker på, at du nok skal klare din eksamen godt(:

      Slet