torsdag den 4. december 2014

Give away nr. 80


Nu kommer der en ny og lækker give away.
Nu hvor julen nærmer sig, så er det passende med en give away, hvor man kan vinde lidt lækkert, som man kan hygge sig med en af aftenerne.



En heldig læser kan vinde disse to lækkerier.
I den ene er der sød lakrids og i den anden er der chokoladeglaseret pinde med små stykker af hindbær.

Reglerne er:

Du skal være fast læser af min blog enten via GFC eller via Bloglovin ( Hvor I meget gerne må give indlægget et hjerte.)

I skal lægge en kommentar med enten link til jeres blog eller jeres mail. ( Husk det nu, da det er ærgerligt, når jeg nogen gange skal trække en ny vinder pga. personen ikke har lagt et link eller sin mail.)

I skal bo I Danmark.

Give awayen slutter torsdag den 11 december.

Kram Heidi(: 

29 kommentarer:

  1. Sød lakrids og chokolade er mine all time favoritter, så jeg krydser alt, hvad krydses kan <3

    SvarSlet
  2. Håber at jeg vinder :-)

    elskershopping.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Jeg ville elske at vinde.

    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Mmm chokolade og lakrids er det bedste <3 rutsje86@gmail.com

    SvarSlet
  5. Lidt lækerier til julen,lækkert. :) God jul.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Lækkerier mums :)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  7. Den med hindbær lyder mega lækker.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  8. Ville være dejligt at kunne forkæle kæresten lidt . :)

    mettesuniverse@gmail.com

    SvarSlet
  9. Det lyder lækkert!

    Louise.reenberg@live.dk

    SvarSlet
  10. Jeg skal da være med, nu er det også længe siden jeg sidst har deltaget :)

    jeanneart@hotmail.dk

    SvarSlet
  11. Uhmmm, det ville være lækkert.

    Adventshilsner
    Åse L / aaselejboelle@gmail.com

    SvarSlet
  12. Uhm! Jeg er med via bloglovin.
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  13. Nam... det ville være lækkert at vinde :-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  14. MUMS!
    http://jennyshk.blogspot.dk/
    jenny1978(at)gmail.com

    SvarSlet
  15. Ih hvor skønt, mine fingre er krydsede!

    frederikke@hlaug.dk

    SvarSlet
  16. Åh, hvor lækkert - lige noget for mig! :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Uhmmm lækkerier - jeg er med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  18. Vil glæde mig over at kunne byde familien, nu her op ti jul

    SvarSlet
  19. Ummenum det ser lækkert ud. Lige d. 11 har jeg 1 års dag med min søde kæreste. God lille gave ;)

    Jane_mig@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Mmh, mums altså!

    //Leslie
    http://lige-fra-hjertet.blogspot.dk/
    lesliespam89@gmail.com

    SvarSlet
  21. mums det ser lækkert ud! jeg følger dig via bloglovin og liker på det lille <3 krydser fingre for at kunne sætte tænderne i de lækkerier

    mvh jenny c

    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  22. mhhh lækkert, det vil min mave blive glad for.

    Jeg følger via bloglovin.

    mette.knk@gmail.com

    SvarSlet
  23. Det ville være lækkert! http://www.trinesoppskrifter.com/

    SvarSlet
  24. Åhh selvfølgelig deltager jeg :D

    //Bobber
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  25. Fingers crossed
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Mmmmums, hvor lækkert - lakrids, hindbær og choko - like, like, like :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  27. Glædelig juletid søde Heidi,

    og sikke en dejlig giveaway, lige til min søde tand eller flere af slagsen. Jeg vil gerne prøve lykken :-)

    Jule knus fra Tina

    SvarSlet
  28. Bliver helt lækkersulten :-)

    Julehilsner
    aaselejboelle@gmail.com

    SvarSlet