mandag den 22. december 2014

Dyrenes adventsgaver #3


Jeg er lidt bagud med at få vist babyernes adventsgaver, men jeg skal nok få dem vist, så I kan se, hvad de har været så heldige at få.

Hvis I vil se hvad de fik i den 1. advent og i den 2. advent,
så kan I se indlægget for 1. advent lige Her
I kan se indlægget for 2. advent lige Her

I dette indlæg viser jeg, hvad babyerne var så heldige at få i adventsgave den 3. advent.
Men det er ikke alle tingene, som er på billedet, fordi jeg fik først taget et billede efter, at de havde fået og brugt deres adventsgaver.



I Petworld fik Fox en pose laksegodbidder og en anden pose godbidder, men dem havde han spist, da jeg skulle tage billedet.

I Maxi Zoo fik Fox en bold, hvor der er en kugle indeni, som kan rasle.
Simba og Nala fik hver en mus.
I en af kattenes julesok der lå der endnu en bold magen til den, som Fox havde fået.
Den har Fox givet væk til en af sine hundevenner.

Simba, Nala og Fox kan godt lide at lege med musene. Det er derfor, at jeg ikke kan finde den ene, fordi jeg ikke ved, hvor de har gjort af den.

Jeg synes, at det er nogen rigtig fine ting, som de har fået(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar