søndag den 28. december 2014

Nytårsmenu


Nu er der ikke lang tid til, at det er nytårsaften.
En af de ting man skal finde ud af til nytårsaften er Nytårsmenuen
Man skal finde ud af, om man vil tage ud at spise, bestille noget udefra eller lave det selv.
Hvis man altså ikke holder nytårsaften hjemme ved nogen andre.



Jeg og Casper skal ud at spise på Jensens Bøfhus sammen med nogen venner.
Det glæder jeg mig meget til.

Sidste år var jeg og Casper også ude at spise.
Nogen af de andre år har vi holdt fest eller besøgt noget familie.

De gange hvor vi har holdt fest herhjemme, der har Casper stået for menuen.
Ja, hvis det var mig, der skulle have stået for den, så var det blevet suppe, som man bare lige skal varme og putte nogen kødboller i og så pitabrød til hovedret.
Det lyder da ellers som en rigtig god nytårsmenu, hehe.
Det ville Casper nok ikke være enig i.

Hvad skal I have til nytårsmenu nytårsaften(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar