onsdag den 17. december 2014

Nu har jeg juleferie


I dag har jeg været op til min sidste eksamen for i år.
Det var engelsk, som jeg skulle op i, og jeg fik 7.
Jeg er så glad og lettet. Jeg synes selv, at det gik ret dårligt derinde, fordi jeg var ret nervøs for det at skulle tale engelsk overfor nogen. Lige på det punkt så er jeg ret genert. Jeg tænker meget over, om jeg siger tingene korrekt osv.
Så jeg blev meget overrasket over, at jeg fik 7.
Jeg er så glad over, at jeg fik 7.

Nu har jeg juleferie. Så nu skal jeg prøve at slappe af. Det har jeg lidt svært ved. Det med at jeg har været meget stresset med skolen og så at jeg har juleferie og ikke skal lave lektier.
Men det er dejligt at have juleferie nu.
Og nu er jeg helt færdig med dansk og engelsk.
Jeg mangler bare de skriftlige karakter i de fag, men dem får jeg først midt i januar.

Nu skal jeg ikke tænke mere på skolen det næste stykke tid(:

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med din vellykkede karakter og at du endelig har juleferie. Du må endelig nyde hvert sekund af ferien :-)
    Jule knus fra Maria & Tina
    "En verden af kunst"
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet